נופש המיטב באילת 2024

04/04/2024 - 31/03/2024

נופש גמלאים "ספיישל המיטב" באילת 2024
4 לילות ראשון עד חמישי 31/3-4/4/24

מזמינים אתכם להנות מחמישה ימים נפלאים עם 6 מופעים מרכזיים ומעל 30 אומנים, שייט וחגיגה יוונית במפרץ אילת, טיול צפרות אחר הצהריים, מיטב מופעים ופעילויות, ערבי בידור במלון וקבלות פנים עם כיבוד.
* לפרטי המלונות, מחירים והרשמה - יש לרדת לתחתית העמוד לטופס המופיע מטה.

מה בתוכנית?
בעז שרעבי - מופע להקה: 
הזמר והמלחין בעז שרעבי הוא אחד מהזמרים המוכרים והבולטים ביותר במוזיקה הישראלית. שרעבי אחראי ללהיטים רבים שהפכו לחלק מהתרבות שלנו בעשורים האחרונים, בין להיטיו הרבים ניתן לציין את "אצלי הכל בסדר", "כשאת נוגעת בי", "אבנים מהירח", ו-"לשיר איתך" בביצוע מיוחד עם קולה המקורי של שושנה דמארי.

אודיה קורן במופע "סגורה לרגל שיפוצים": מה קורה לאישה שמגלה ביום הולדתה ה... כמה עובדות "מפתיעות" אותן היא סוקרת בהומור מטורף ואבסורדי - שהגוף שלה לא מוכן יותר לשתף פעולה, לפחות לא בתנאים הקיימים, שהבעל, הילדים והעבודה אולי גורמים לה אושר אבל לא הנאה, שהרופאים פתאום יותר צעירים ממנה ושבריאות וטבע עושים אותה חולה? מופע שני חדש מפרי עטה של השחקנית אודיה קורן, בוגרת "בית צבי".

מופע מוזיקלי "תמונות יפואיות": מופע מוזיקלי תיאטרלי משמח, מרגש ומעורר געגוע המבוסס על ספרו של מנחם תלמי "תמונות יפואיות" שבמרכזו סיפורים יפואיים מצחיקים, מרגשים וצבעוניים עם דמויות יפואיות עסיסיות ומלאות חיים, בשילוב שירים שכולנו אוהבים כמו "אתה אוהב את יפו" וגם משירי אריס סאן "סיגל, "תל אביב", "רק להתחתן" ועוד.

להקת "אומהגומה" מארחים את ליאון רוזנברג: מופע שהוא מסיבת ריקודים של הלהיטים המקפיצים הכי גדולים מהעשורים הכי משובחים של המוזיקה 60/70/80 עם עודד טמסוט (שירה וגיטרה) אנה טבצ'ניקוב (שירה) טל בילו (שירה וגיטרה) זיו הרפז האגדה (בס) שי אידלסון (תופים) וארנון שרון (קלידים).

דוד דאור "קול מן השמיים": דוד דאור, הזמר והיוצר המוערך בעל הקול הנדיר, נחשב בעולם לשגריר מוסיקלי מוצלח במיוחד. לדוד 17 אלבומי זהב ופלטינה, בהם הוא מצליח לשלב אלמנטים קלאסיים, פופ ומוסיקת עולם אתנית בהרמוניה נפלאה. דוד הצליח ליצור ז'אנר מוסיקלי חדש בו מיטשטשים הגבולות בין מזרח למערב, הוא יוצר מוסיקה מאחדת ומחברת הנוגעת בקהל הרחב. בין שיריו המפורסמים "קול מן השמיים", "תשמור על העולם ילד", "אני עף" ו-"כל הכוכבים".

מיקי גבריאלוב "זוכר את אריק איינשטיין": מיקי גבריאלוב נחשב לאחד היוצרים הגדולים והאהובים בישראל ומפס הקול של חיינו. גבריאלוב שיצר שירים על-זמניים המוכרים בכל בית בישראל, במופע מרגש שכולו מוקדש לשירים שכתב יחד עם אריק איינשטיין: בין שיריו "עוף גוזל", "קפה טורקי", "אני ואתה", "סע לאט", "שכשנבוא" ו-"אוהב להיות בבית". איתו על הבמה יופיעו 6 נגנים!

* המופעים יתקיימו באולם המלון "רויאל גארדן".

נופש באילת לגמלאים 2024

שימו לב: לפרטי המלונות, מחירים והרשמה - יש להיכנס לקישור הבא, לחצו כאן >>

* ט.ל.ח / ייתכנו שינוים בתוכנית.
יציאת הטיול מותנית במינימום משתתפים ובמצב הבטחוני.

 ההרשמה על בסיס מקום פנוי ועד גמר החדרים, כמות החדרים מוגבלת!
השיבוץ לטיסות מנתב"ג על בסיס מקום פנוי ועל פי סדר ההרשמה (מותנה במינימום 30 איש)

בסיום מילוי טופס ההרשמה תקבלו אישור הרשמה לכתובת המייל שהוזנה, המאשרת קליטת ההזמנה.
במידה ונתקלתם בקושי בהרשמה ניתן להיעזר בצוות מילב במועדונים ובמשרד הראשי:
04-8620437  / 04-9549106