שייט קסום בשלושת הנהרות של אירופה ממינכן אל המיין-דנובה - נותרו מקומות אחרונים

1-9/6/2024

שייט קסום בשלושת הנהרות של אירופה ממינכן על סיפון VivaTiara5*
לילה אחד במינכן, 
7 לילות שייט 8 ימי טיול בין התאריכים 1-9/6/24

מסלול שייט נפלא העובר בנופי הנהרות החשובים שבלב אירופה, המזכירים סיפורי אגדות, בתנאים הראויים לאצילים על ספינה ברמת 5 כוכבים. נפליג בין נתיבי המים המרהיבים של נהר המיין ותעלת המיין-דנובה. נבקר בערים תוססות ומודרניות, בעיירות ציוריות, טירות על ראשי הגבעות וכפרים עתיקים ביניהם קובלנץ, פרנקפורט, נירנברג, רודסהיים ובמברג. את הנופים, התרבות וההיסטוריה שתחלוף לנגד עינינו נחווה מתוך ספינה חדישה, יפה ואינטימית, בתאים מרווחים עם מרפסת צרפתית ומארוחות מפנקות מעשה ידיו של שף הספינה.

על הספינה Viva Tiara 5*
הספינה שופצה כחדשה בשנת 2019 וחזרה לשוט בקיץ 2020. הטרקלין המהודר, הבר הפנורמי העגול ורחבת הריקודים, הביסטרו הנינוח עם פינת האינטרנט ואולם הקבלה עם בוטיק המזכרות הם רק חלק ממגוון השירותים על הספינה המפוארת. יש מעלית המקשרת בין הסיפונים, לצד מסעדת גורמה, סאונה, ג'קוזי ומרפסת שמש בה ניתן להתרווח על כסאות נוח עם משקה, בעודכם צופים בנופי הנהר החולפים לעיניכם.
אורחים בספינה: 153 מקסימום

בספינה: טרקלין מרכזי, בר פנורמי ורחבת ריקודים • חדר אוכל • סיפון שמש • מעלית • ספא • סאונה • ג'קוזי • עמדת אינטרנט.
בחדרים: טלוויזיה לוויין • רדיו • כספת • מיני בר • חדר אמבט • מייבש שיער • מיזוג אוויר •
15
מ"ר • חלון צרפתי. 
בסוויטות: 17 מ"ר • פינת ישיבה מול חלון צרפתי.

מסלול השייט:
יום #1 מינכן 
ננחת בשדה התעופה של מינכן ונצא לסיור בעיר. נתחיל בביקור מרגש באנדרטה לזכרם של הספורטאים הישראלים שנמצאת בפארק האולימפי בו התקיימה אולימפיאדת 1972. נבקר במרכז התצוגה והמכירות של חברת המכוניות BMW ובגני ארמון נימפנבורג. נמשיך בנסיעה למרכז העיר ונסייר בעיר העתיקה, בכיכר מארין ונראה את בית העירייה העתיק. נסיים את היום בזמן חופשי לבילוי בעיר ולאחר מכן נגיע למלוננו במינכן לארוחת ערב ולינה.

יום #2 ואלהאלה ורגנסבורג
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לסיור בואלהלה (Walhalla)מקדש בסגנון נאו-קלאסי בהשראת נסיך בוואריה לודוויג הראשון, ממנו נערוך תצפית מדהימה על הדנובה. נמשיך לרגנסבורג ונערוך סיור בעיר הבארוקית היפהפייה שבה מבנים שנשתמרו לאורך 2,000 שנה. נבקר בקתדרלה הגותית ונחצה את ה-"פורטה פרטוריה", שער הכניסה הרומאי העתיק שנבנה בשנת 179. לאחר מכן נעלה לספינה לקבלת החדרים. בערב נערוך קוקטייל עם קפטן הספינה והצוות ואחריו ארוחה חגיגית לרגל תחילת השייט. בלילה נעגון ברגנסבורג.

יום #3 קלהיים
לאחר ארוחת הבוקר בספינה ניסע לקלהיים (Kelheim), גם היא עיר עתיקה מתקופת ימי הביניים. נסייר במרכז העיר ונבקר באולם השחרור של המלך לודוויג המסמל את שחרור הגרמנים מכיבושי נפוליאון. נשוב לספינה לארוחת הצהרים ונמשיך בשייט לעבר נירנברג.

יום #4 נירנברג
בבוקר נצא לסיור בנירנברג שיוביל אותנו על פני אתריה המרכזיים של העיר הנחשבת לאבטיפוס של הערים הימי-ביניימיות בגרמניה. ההיסטוריה של העיר ארוכת שנים והיא מוכרת בעיקר בעקבות הקשר החזק שלה עם המפלגה הנאצית. בנירנברג נערכו כינוסיה ההמוניים של המפלגה, בה חוקקו חוקי הגזע המפלים נגד יהודים ושם גם נערכו המשפטים לפושעי המלחמה לאחר המלחמה. נראה את הטירה, סמלה של העיר, את חומות העיר, הכנסיות המרשימות ואת כיכר השוק. נשוב לארוחת צהריים בספינה ונמשיך בשייט על תעלת המיין דנובה.

יום #5 במברג
נסייר במרכזה העתיק של במברג שזכה בתואר אתר מורשת עולמית של אונסק"ו בזכות מצבו השמור היטב. במברג היא מהערים הבודדות שלא הופצצו על ידי בעלות הברית במלחמת העולם. נבקר בקתדרלה ונראה את כפר הדייגים הסמוך המכונה "ונציה הקטנה". נחזור לארוחת ערב בספינה, שתפליג מזרחה על תעלת המיין-דנובה, פלא טכנולוגי והנדסי באורך 170 ק"מ, שלאחר פתיחתו הפכו כל נתיבי המים הראשיים של אירופה למחוברים זה לזה, מהים הצפוני ועד לים השחור.

יום #6 ווירצבורג
בבוקר נפליג לעבר ווירצבורג, עיר הולדתו של יהודה עמיחי. לאחר ארוחת צהריים נצא לסיור בעיר הנמצאת בקצה הצפוני של "הדרך הרומנטית", דרך נוף המקשרת בין עיירות ציוריות וטירות קדומות. בימי הביניים היה זה נתיב סחר שחיבר את מרכז גרמניה לדרומה. נסייר בעיר שעל גדות המיין, שהייתה בעבר מוקד דתי חשוב ונחרבה במהלך מלחמת העולם אך שוקמה וכיום היא עיר אוניברסיטאית תוססת. נחצה את הגשר העתיק על שלל הפסלים שעליו, נראה את בית העירייה המאויר, הקתדרלה וכיכר העיר הצבעונית. נבקר בארמון העיר, דוגמה מרהיבה לאמנות הבארוק, ונראה את הכנסיות העתיקות שבעיר. נשוב לספינה ונשוט אל וורטהיים.

יום #7 וורטהיים
בבוקר נהנה משייט נופי רגוע ולאחר ארוחת הצהריים בספינה נעגון בוורטהיים ונצא לסיור בעיירה הציורית. וורטהיים נמצאת במפגש הנהרות המיין והטאובר ואנו נבקר בכיכר השוק ההיסטורית שלה ונתרשם מבתי הקורות הטיפוסיים לבוואריה שסביבה. לאחר הסיור נחזור אל הספינה ונפליג אל מילטנברג.

יום #8 מילטנברג
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור במילטנברג. המרחק בין גדת המיין השמאלית לגבעות המשתפלות הוא כ-150 מטרים ומרבית העיירה ההיסטורית נבנתה על רצועה זו. נבקר בסמטאות הצרות מרוצפות האבן ונתרשם מהבתים המעוטרים בקורות עץ. נמשיך לסיור טעימות במבשלת בירה ייחודית באזור פרנקוניה, צפון מדינת בוואריה. המבשלה הוותיקה ביותר באזור הריין-מיין המנוהלת על ידי משפחת פאוסט (Faust) כבר דור רביעי. שמחים ועליזים נחזור לארוחת ערב אחרונה בספינה ונפליג אל פרנקפורט.

יום #9 פרנקפורט
לאחר ארוחת הבוקר נפרד מהספינה ונצא לדרכנו אל פרנקפורט. נערוך סיור בעיר בו נראה את בית האופרה ואת מרכזה ההיסטורי של העיר. נהנה מזמן חופשי לארוחת צהריים וקניות במדרחוב Zeil הנוצץ של פרנקפורט, עד לשעת היציאה אל שדה התעופה לטיסתנו חזרה ארצה.

עלות השייט:
אדם בחדר זוגי סיפון A עליון = סטנדרט 3,241 יורו 
אדם בחדר סינגל סיפון A עליון = סטנדרט 4,048 יורו 
אדם בחדר זוגי סיפון B אמצעי = סטנדרט 3,066 יורו 
אדם בחדר סינגל סיפון B אמצעי = סטנדרט 3,794 יורו 

תנאי תשלום:
מקדמה על סך 200 יורו לאישור העסקה.
90 יום לפני היציאה – גמר חשבון.
הרשמה תתבצע באתר האינטרנט של חברת גורדון טורס בלבד.
לאחר סיום ההרשמה והתשלום ישלח אליכם מייל ובו אישור ומספר הזמנה המתחיל באותיות GAT ואחריהן ספרות.
מייל זה מהווה אישור הרשמה ותשלום עבור הטיול.

המחיר כולל:
טיסות הלוך למינכן וחזור מפרנקפורט אחר הצהריים.
העברה משדה התעופה למלון באוטובוס.
 לילה אחד במינכן, במלון בדרגת תיירות טובה, על בסיס חצי פנסיון.
7 לילות שייט בתא לבחירתכם.
אירוח על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (ביום הראשון ארוחת ערב בלבד, ביום העזיבה ארוחת בוקר בלבד).
אינטרנט WIFI בספינה.
שתיה קלה, יין, בירות, קוקטיילים, כל סוגי הקפה/תה ללא הגבלה חופשי במהלך כל היום במסעדה או בבר הספינה.
מיני בר מלא מתחדש כל יום.
תכנית סיורים עשירה כמפורט כולל כניסות לכל האתרים במסלול.
אוזניות שמע בסיורים שיבוצעו בימי השייט.
כל המיסים וההיטלים.
תשר לכל נותני השירות במהלך הטיול.
מדריך ישראלי מומחה לאזור מצוות המומחים של גורדון טורס.

המחיר לא כולל:
ביטוח בריאות.
הוצאות אישיות.
תשר למדריך הישראלי (כ-5 אירו לאדם ליום).
כל מה שלא מופיע תחת סעיף "כולל".
הסעות לשדה התעופה בארץ.

הערות נוספות חשובות:
* טיולי השייט מתאימים לאורחים המסוגלים לטייל ברגל באופן עצמאי - יש לקחת בחשבון שכל יום יוצאים מהספינה לטיול רגלי עד הצהריים. לעיתים יש ללכת כ-10 דקות מהמעגן לעיר הקרובה. בערים עצמן תיתכן מדרכה עם אבנים ולכן לא ניתן יהיה להשתמש בהליכון או בכיסא גלגלים.
* במהלך השייט ייתכנו שינויים בתוכנית הטיול ובמקומות העגינה כתוצאה משינוי בגובה המים בנהר, תנאי מזג האוויר או החלטת חברת השייט.
* התוכנית ניתנת לשינוי לשיקול דעתו של המלווה הישראלי ובהחלטתו בלבד בשטח.
* חברת "גורדון טורס" רשאית להחליף את הטיסות המוצעות לשייט במידת הצורך.

מדיניות ביטול:
עד 90 יום לפני היציאה = עלות מקדמה בלבד.
60-90 יום = 50% מעלות העסקה.
60-30 יום = 70% מעלות העסקה.
30 ימים ומטה = 100% מעלות העסקה.
* הנ"ל מתייחס לימי עבודה קלנדריים.

המחירים המוצעים עם הנחה לקבוצה ממחיר הבסיס ומבוססים על תנאי תשלום וביטול של חבילת הסטנדרט (תחת תנאי הביטול של חברת "גורדון" המוזכרים מטה). תמורת 150 אירו נוספים אפשר להרשם לחבילת הפלקסי (חוק הגנת הצרכן). כל המידע כתוב בצורה ברורה באתר גורדון ובטופס ההרשמה היעודי. 

**נמליץ לעשות ביטוח רפואי מתאים במקביל להרשמה - התשלום הוא רק עבור ימי הטיול! 

פירוט מדיניות ביטול בהתאם להוראות החוק:
השייט שברצונך להזמין הוא שירות הניתן במלואו מחוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל. בהתאם להוראות סעיף 14ג2 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, גורדון-טורס רשאית להציע לך לבחור בין שתי חלופות לביטול השייט: האחת, זכות ביטול מכח חוק הגנת הצרכן ("Gordon Flex") ; השנייה, מדיניות הביטול של העוסק (תשומת לבך, כי חלף מדיניות הביטול של העוסק, גורדון-טורס עשויה להציע מדיניות ביטול מיטיבה יותר; להלן: "מדיניות הביטול החלופית"). מחיר השייט עבור צרכן שיבחר בזכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן יהא גבוה יותר בהשוואה למחיר השייט עבור צרכן שיבחר במדיניות הביטול החלופית. להלן האפשרויות שבאפשרותך לבחור:

  • מדיניות ביטול Gordon Flexi: זכות ביטול מכח חוק הגנת הצרכן: ביטול עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מהיום בו נמסר המסמך הכולל את פרטי העסקה (לפי המועד המאוחר), והכל בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

צרכן שהוא אזרח ותיק (בן 65 ומעלה) ו/או אדם עם מוגבלות ו/או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן) רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מהמועד האמור, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. זכאות לביטול כאמור כפופה לכך שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הצרכן. במקרה של ביטול בהתאם לזכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן, החברה תשיב לך את התמורה ששילמת בניכוי דמי ביטול בשיעור של 100 ש"ח או 5% ממחיר העסקה (הנמוך מביניהם). במקרה של ביטול עסקה בהתאם לזכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן עקב אי-התאמה, פגם או הפרה, לא ייגבו דמי ביטול.

לאחר תום תקופת זכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן, תחול מדיניות הביטול החלופית (ראה מטה).

  • מדיניות ביטול Gordon Standard מדיניות הביטול החלופית: המקדמה ששולמה אינה ברת החזר. ביחס ליתר התמורה ששולמה, יחולו תנאי הביטול שלהלן: עבור טיולי שיט שיוצרים בחודש אפריל, נובמבר ודצמבר: ביטול שייעשה עד 60 יום לפני המועד הקבוע ליציאה יקנה ללקוח החזר כספי מלא (להוציא סכום המקדמה); בגין ביטול שייעשה 30-60 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 50% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה 15-30 ימים לפני היציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 70% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה פחות מ-15 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 100% ממחיר העסקה.
  • עבור טיולי שיט שיוצרים בחודש מאי - אוקטובר: ביטול שייעשה עד 90 יום לפני המועד הקבוע ליציאה יקנה ללקוח החזר כספי מלא (להוציא סכום המקדמה); בגין ביטול שייעשה 30-90 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 50% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה 15-30 ימים לפני היציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 70% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה פחות מ-15 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 100% ממחיר העסקה.

עבור ביטול עסקה ששולמה בכרטיס אשראי ינוכו 3% מעלות העסקה בגין עמלות סליקה של חברת האשראי והמנכה בגין עסקת מכר מרחוק.
הנ"ל מתייחס לימי עבודה ולא ימים קלנדרים.
הזמנת חופשת שיט מסוג Gordon Flex מאפשרת לכם אפשרות ביטול בהתאם לזכות ביטול מכח חוק הגנת הצרכן (פירוט בקישור המצ"ב).
הזמנת חופשת שיט מסוג *Gordon Standard מאפשרת לכם אפשרות ביטול בהתאם למדיניות ספק.
להסבר על מחיר FLEXI יש להכנס לאתר "גורדון טורס" בקישור הבא >> 
מומלץ ורצוי לרכוש ביטוח רפואי בהתאם לגיל הנוסע ברגע הרכישה.

מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה! 
יש לוודא תוקף דרכון לפחות חצי שנה מיום היציאה לטיול
הרשמה תתבצע בטופס אלקטרוני של "גורדון טורס" המצורף מטה
(כאמור נדרש תשלום מקדמה של 200 אירו במעמד ההרשמה)
לחצו כאן לטופס ההרשמה המקוון >> 

* השיט פועל בהתאם להנחיות והנהלים בעת היציאה לטיול.
נהלי "נגיף הקורונה" מעודכנים באתר גורדון טורס – אנא קראו אותם טרם הרשמתכם לטיול, לחצו כאן.

במידה ונתקלתם בקושי בהרשמה ניתן להתקשר לחברת "גורדון טורס"
 03-7659000  054-2776333  (שני)
או להיעזר בצוות מילב חייגו 04-8620437