שייט קסום בין ערי הדנובה מוינה לוינה- נותרו מקומות אחרונים

4-12/9/2024

שייט קסום בין ערי הדנובה מוינה לוינה על סיפון VivaTwo 5*
לילה אחד בוינה + 7 לילות שייט בין התאריכים 4-12/9/24

מסלול טיול ושייט לאורך הדנובה עם תשומת לב מיוחדת לוינה המרתקת, בליווי מדריך "גורדון" קרוז מומחה לאזור.
נתחיל ונסיים את הטיול בעיר וינה, בירת אוסטריה, ונפליג בספינת פאר מפנקת בנהר הדנובה הרומנטי בין ערי בירה ועיירות עתיקות. נגלה את נופי הנהר ששיכר אמנים, משוררים ומוסיקאים לאורך הדורות. נבקר בעיירות מקסימות, בערים תוססות בעלות עבר עשיר, ארמונות פאר בארוקיים, כרמים ויקבים, טירות מסתוריות ומנזרים היסטוריים. יחד נכיר את התרבות שצמחה לגדות הנהר והכל בנינוחות, כשהנוף חולף מול עינינו, עם מיטב המשקאות והמעדנים מעשה ידי שף הספינה.

על הספינה VivaTwo 5*
שנת ייצור 2023 | אנשי צוות: 52 | מספר תאים: 95 | מספר נוסעים: 176
הספינה *VIVA TWO היא ספינת שייט הנהרות החדישה ביותר של החברה, בעלת דירוג של חמישה כוכבים המשלב בין מודרניות לבין קלאסיקה של ספינת שייט נהרות. על סיפון ה-Diamond שמונה סוויטות מפוארות בגודל 24 מ"ר ומרפסת צרפתית המשקיפה לנוף היפהפה. על סיפון ה-Diamond, כמו גם על סיפון ה-Ruby, יש בקתות גדולות בגודל 15 מ"ר עם 2 מיטות, הכוללות מרפסת צרפתית גם כן. ב-Emerald Deck, הקבינות כוללות 2 מיטות וחלונות שלא ניתנים לפתיחה. כל הבקתות מאובזרות בצורה מושלמת עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר כלול, מכונת Nespresso, מוצרי טיפוח מבית RITUALS, מייבש שיער, כספת, מיזוג אוויר, מקלחת ושירותים.

מסלול השייט:
יום #1 וינה – טיסה לוינה בשעות הבוקר וסיור בעיר
נצא בטיסת בוקר ישירה לאוסטריה וננחת בבירה וינה. נערוך סיור פנורמי לאורך ה-"רינג", כביש טבעת המקיף את הרובע הראשון של וינה. נסקור את הבניינים, המוזיאונים והגנים המרשימים שלאורכו. נמשיך בסיור רגלי לכיכר הגיבורים ("הלדן-פלאץ") שליד הארמון הקיסרי "הופבורג", כיכר אלברטינה ולמונומנט המרשים של הפסל הרדליצ'קה. בתום הסיור הרגלי ולאחר הפסקה קלה לארוחת צהריים עצמאית נגיע לבית המלון למנוחה והתארגנות וניפגש לארוחת ערב במלון.

יום #2 וינה – סיור ועלייה לספינה
לאחר ארוחת הבוקר נפרד מבית המלון ונצא לסיור נוסף בעיר. נבקר בבית ״הונדרטוואסר״, היוצר היהודי יוצא הדופן, נראה את בית המגורים הצבעוני ונבקר במרכז המסחרי האקסצנטרי שהוא תכנן. בהמשך נערוך סיור מודרך במוזיאון / ארמון בלוודר, הגלריה הלאומית של אוסטריה. נכיר את יצירותיהם של אוסקר קוקושקה, אגון שילה וכמובן גוסטב קלימט. משם למרכז העיר לסיור בכיכר היהודים שבה אנדרטה מרשימה ליהודי וינה שנרצחו בשואה ולאחר מכן נגיע למדרחובים האלגנטיים של וינה ולכיכר הקתדרלה. לאחר הפסקת צהרים וזמן חופשי במדרחוב נגיע אל הספינה להתארגנות, קבלת פנים וארוחת ערב ראשונה. הספינה תפליג בערב לכיוון הונגריה.

יום #3 אסטרגום - בודפשט
בשעות הבוקר נעגון בעיר ההיסטורית אסטרגום, נצא ברכבות קטנות לסיור בעיר ולביקור בכנסייה הגדולה והמרשימה. נערוך תצפית אל עבר הדנובה ונשוב לספינה לקראת ארוחת הצהרים שבמהלכה נמשיך את השייט דרומה. אנו ממליצים לעלות לסיפון השמש בזמן שספינתנו גולשת אל לב העיר בודפשט. נחצה מספר גשרים מדהימים ונראה את המבנים עם האדריכלות המפוארת כדוגמת בניין הפרלמנט שעל גדות הנהר. לאחר העגינה, נצא לסיור באחד מהאתרים החשובים של העיר, אנדרטת המילניום (Hõsök tere) בכיכר הגיבורים בפשט, נראה את בית האופרה, בניין הפרלמנט, אנדרטת הנעליים ועוד. בלילה הספינה עוגנת בבודפשט.

יום #4 בודפשט
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בבית הכנסת הנאולוגי המרשים דוהאני. זהו בית הכנסת הגדול ביותר באירופה ובו נמצאת אנדרטת "הערבה הבוכייה" לזכר הנספים בשואה. לאחר הסיור נשוב לארוחת צהריים בספינה ונפליג לכיוון ברטיסלבה.

יום #5 ברטיסלבה
העיר ברטיסלבה, בירת סלובקיה, נחשבת למרכז הכלכלי, הפוליטי והתרבותי של המדינה. נצא לסיור מודרך שיתחיל עם נסיעה ברכבת מקומית לתצפית על מראות העיר והדנובה ממרומי גבעת הפרלמנט ומצודת העיר המרשימה. לאחר מכן נמשיך בסיור רגלי כשאנחנו עושים דרכנו בין הרחובות הראשיים, מגלים את האתרים והאטרקציות היפות ולומדים על ההיסטוריה ואגדות התרבות של העיר. נשוב לספינה ובלילה נפליג אל קרמס שבאוסטריה.

יום #6 דורנשטיין ומלק – עמק הוואכאו
בבוקר נצא לסיור בעיירה דורנשטיין "בירת המשמשים והיין של עמק הוואכאו". נראה את הריסות הטירה מהמאה ה-12 ואת הכנסייה בעלת המגדל הבארוקי הכחול אשר נחשבת לאחת הכנסיות היפות באוסטריה. נטייל בין החנויות ונוכל לטעום מהריבות המיוחדות לאזור, מסוגי השיכר וממוצרים נוספים העשויים מפרי המישמש. נשוב לספינה ונפליג מול נופיו המרהיבים של עמק הוואכאו שזכה בתואר אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אחר הצהריים נצא לסיור במנזר הבנדיקטיני של מלק המתנשא מעל העיר ומהווה הדגמה נהדרת לאדריכלות הבארוק באירופה. נסייר במוזיאון המנזר, בספרייה המיוחדת שלו ובכנסייה המקושטת והיפה. נשוב לספינה לעת ערב ונשוט ללינץ.

יום #7 לינץ
בשעות הבוקר נעגון בלינץ ונצא לסיור בעיר האלגנטית, בירת אוסטריה העילית והעיר השלישית בגודלה במדינה. נסייר בעיר העתיקה, נעבור בכיכר המרכזית ונחלוף ליד הקתדרלה העתיקה ועמוד השילוש הקדוש, בית מוצארט ובנין הפרלמנט של מדינת אוסטריה הצפונית. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור במנזר האגוסטיני מהמאה ה-9, "סנט פלוריאן" ובקתדרלה הבארוקית המרשימה שלו אשר משמשת, בזכות האקוסטיקה המושלמת שלה, גם כאולם קונצרטים. נשמע את סיפורו של המנזר שנכבש בימי מלחמת העולם השנייה על ידי הגסטאפו ואת סיפורם של הנזירים אשר גורשו ממנו. בהמשך נערוך סיור נוסף וייחודי מחוץ לעיר. נשוב אל הספינה ובשעות הערב נפליג לכיוון פאסאו.

יום #8 פסאו
ביום השמיני נבקר בעיר הגרמנית המקסימה פסאו הנמצאת ליד הגבול עם אוסטריה. העיר הנפלאה בת ה-2,500 שנה ממוקמת במפגש בין שלושת הנהרות - הדנובה, האין והאילץ, ורבים מבתיה צבועים בצבעי פסטל נעימים. נשוטט לאורך הרחובות הציוריים ונתרשם מהקתדרלה הברוקית בה נמצא עוגב הכנסייה הגדול ביותר בעולם. נחזור לספינתנו ונפליג במורד הדנובה לכיוון וינה. בערב נערוך ארוחת פרידה חגיגית מצוות הספינה.

יום #9 וינה - באדן וטיסה חזרה ארצה
בבוקר האחרון נעגון בוינה, ניפרד מצוות הספינה ונצא מהעיר לכיוון דרום, אל עיירת הספא של המשפחה הקיסרית - ״באדן״. נכיר את העיירה היפה, נסייר במדרחוב המפורסם ובגן הצמוד לארמון ובית הקזינו. נטייל ברחובה הראשי של באדן ונהנה מהפסקת צהריים. נמשיך את דרכנו לאתר מיוחד: מערות טבעיות ששימשו כמפעל לייצור מטוסי קרב בזמן מלחמת העולם השנייה "Seegrotte", נערוך סיור מודרך ונכיר את ההיסטוריה של המקום. נצא לכיוון שדה התעופה לקראת טיסתנו בחזרה לארץ.

מחירים:
אדם בחדר זוגי סיפון B אמצעי = סטנדרט 2,866 יורו / פלקסי 3,016 יורו
אדם בחדר זוגי סיפון A עליון = סטנדרט 2,981 יורו / פלקסי 3,131 יורו
אדם בחדר סינגל סיפון B אמצעי = סטנדרט 4,108 יורו / פלקסי 4,258 יורו

תנאי תשלום:
מקדמה על סך 200 יורו לאישור העסקה.
90 יום לפני היציאה – גמר חשבון.
הרשמה תתבצע באתר האינטרנט של חברת גורדון טורס בלבד.
לאחר סיום ההרשמה והתשלום ישלח אליכם מייל ובו אישור ומספר הזמנה המתחיל באותיות GAT ואחריהן ספרות.
מייל זה מהווה אישור הרשמה ותשלום עבור הטיול.

המחיר כולל:
טיסות הלוך ושוב לוינה.
העברה משדה התעופה למלון.
לילה אחד במלון בדרגת תיירות טובה על בסיס חצי פנסיון בוינה.
7 לילות שייט בתא לבחירתכם.
אירוח על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (ביום הראשון ארוחת ערב בלבד, ביום העזיבה ארוחת בוקר בלבד).
אינטרנט WIFI בספינה.
שתיה קלה, יין, בירות , קוקטיילים, כל סוגי הקפה/תה ללא הגבלה חופשי במהלך כל היום במסעדה או בבר הספינה.
מיני בר מלא מתחדש כל יום.
תכנית סיורים עשירה כמפורט כולל כניסות לכל האתרים במסלול.
אוזניות שמע בסיורים שיבוצעו בימי השייט.
כל המיסים וההיטלים.
תשר לכל נותני השירות במהלך הטיול.
מדריך ישראלי מומחה לאזור מצוות המומחים של "גורדון טורס".

המחיר לא כולל:
ביטוח בריאות.
הוצאות אישיות.
תשר למדריך הישראלי (כ-5 אירו לאדם ליום).
כל מה שלא מופיע תחת סעיף "כולל".
הסעות לשדה התעופה בארץ.

הערות נוספות חשובות:
* טיולי השייט מתאימים לאורחים המסוגלים לטייל ברגל באופן עצמאי - יש לקחת בחשבון שכל יום יוצאים מהספינה לטיול רגלי עד הצהריים. לעיתים יש ללכת כ-10 דקות מהמעגן לעיר הקרובה. בערים עצמן תיתכן מדרכה עם אבנים ולכן לא ניתן יהיה להשתמש בהליכון או בכיסא גלגלים.
* במהלך השייט ייתכנו שינויים בתוכנית הטיול ובמקומות העגינה כתוצאה משינוי בגובה המים בנהר, תנאי מזג האוויר או החלטת חברת השייט.
* התוכנית ניתנת לשינוי לשיקול דעתו של המלווה הישראלי ובהחלטתו בלבד בשטח.
* חברת "גורדון טורס" רשאית להחליף את הטיסות המוצעות לשייט במידת הצורך.

מדיניות ביטול:
עד 90 יום לפני היציאה = עלות מקדמה בלבד.
60-90 יום = 50% מעלות העסקה.
60-30 יום = 70% מעלות העסקה.
30 ימים ומטה = 100% מעלות העסקה.
* הנ"ל מתייחס לימי עבודה קלנדריים.

המחירים המוצעים עם הנחה לקבוצה ממחיר הבסיס ומבוססים על תנאי תשלום וביטול של חבילת הסטנדרט (תחת תנאי הביטול של חברת "גורדון" המוזכרים מטה). תמורת 150 אירו נוספים אפשר להרשם לחבילת הפלקסי (חוק הגנת הצרכן). כל המידע כתוב בצורה ברורה באתר גורדון ובטופס ההרשמה היעודי. 

**נמליץ לעשות ביטוח רפואי מתאים במקביל להרשמה - התשלום הוא רק עבור ימי הטיול! 

פירוט מדיניות ביטול בהתאם להוראות החוק:
השייט שברצונך להזמין הוא שירות הניתן במלואו מחוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל. בהתאם להוראות סעיף 14ג2 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, גורדון-טורס רשאית להציע לך לבחור בין שתי חלופות לביטול השייט: האחת, זכות ביטול מכח חוק הגנת הצרכן ("Gordon Flex") ; השנייה, מדיניות הביטול של העוסק (תשומת לבך, כי חלף מדיניות הביטול של העוסק, גורדון-טורס עשויה להציע מדיניות ביטול מיטיבה יותר; להלן: "מדיניות הביטול החלופית"). מחיר השייט עבור צרכן שיבחר בזכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן יהא גבוה יותר בהשוואה למחיר השייט עבור צרכן שיבחר במדיניות הביטול החלופית. להלן האפשרויות שבאפשרותך לבחור:

  • מדיניות ביטול Gordon Flexi: זכות ביטול מכח חוק הגנת הצרכן: ביטול עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מהיום בו נמסר המסמך הכולל את פרטי העסקה (לפי המועד המאוחר), והכל בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

צרכן שהוא אזרח ותיק (בן 65 ומעלה) ו/או אדם עם מוגבלות ו/או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן) רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מהמועד האמור, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. זכאות לביטול כאמור כפופה לכך שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הצרכן. במקרה של ביטול בהתאם לזכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן, החברה תשיב לך את התמורה ששילמת בניכוי דמי ביטול בשיעור של 100 ש"ח או 5% ממחיר העסקה (הנמוך מביניהם). במקרה של ביטול עסקה בהתאם לזכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן עקב אי-התאמה, פגם או הפרה, לא ייגבו דמי ביטול.

לאחר תום תקופת זכות הביטול מכח חוק הגנת הצרכן, תחול מדיניות הביטול החלופית (ראה מטה).

  • מדיניות ביטול Gordon Standard מדיניות הביטול החלופית: המקדמה ששולמה אינה ברת החזר. ביחס ליתר התמורה ששולמה, יחולו תנאי הביטול שלהלן: עבור טיולי שיט שיוצרים בחודש אפריל, נובמבר ודצמבר: ביטול שייעשה עד 60 יום לפני המועד הקבוע ליציאה יקנה ללקוח החזר כספי מלא (להוציא סכום המקדמה); בגין ביטול שייעשה 30-60 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 50% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה 15-30 ימים לפני היציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 70% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה פחות מ-15 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 100% ממחיר העסקה.
  • עבור טיולי שיט שיוצרים בחודש מאי - אוקטובר: ביטול שייעשה עד 90 יום לפני המועד הקבוע ליציאה יקנה ללקוח החזר כספי מלא (להוציא סכום המקדמה); בגין ביטול שייעשה 30-90 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 50% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה 15-30 ימים לפני היציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 70% ממחיר העסקה; בגין ביטול שייעשה פחות מ-15 ימים לפני המועד הקבוע ליציאה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 100% ממחיר העסקה.

עבור ביטול עסקה ששולמה בכרטיס אשראי ינוכו 3% מעלות העסקה בגין עמלות סליקה של חברת האשראי והמנכה בגין עסקת מכר מרחוק.
הנ"ל מתייחס לימי עבודה ולא ימים קלנדרים.
הזמנת חופשת שיט מסוג Gordon Flex מאפשרת לכם אפשרות ביטול בהתאם לזכות ביטול מכח חוק הגנת הצרכן (פירוט בקישור המצ"ב).
הזמנת חופשת שיט מסוג *Gordon Standard מאפשרת לכם אפשרות ביטול בהתאם למדיניות ספק.
להסבר על מחיר FLEXI יש להכנס לאתר "גורדון טורס" בקישור הבא >> 
מומלץ ורצוי לרכוש ביטוח רפואי בהתאם לגיל הנוסע ברגע הרכישה.

מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה! 
יש לוודא תוקף דרכון לפחות חצי שנה מיום היציאה לטיול
הרשמה תתבצע בטופס אלקטרוני של "גורדון טורס" המצורף מטה
(כאמור נדרש תשלום מקדמה של 200 אירו במעמד ההרשמה)
לחצו כאן לטופס ההרשמה המקוון >> 

* השיט פועל בהתאם להנחיות והנהלים בעת היציאה לטיול.
נהלי "נגיף הקורונה" מעודכנים באתר גורדון טורס – אנא קראו אותם טרם הרשמתכם לטיול, לחצו כאן.

במידה ונתקלתם בקושי בהרשמה ניתן להתקשר לחברת "גורדון טורס"
 03-7659000  054-2776333  (שני)
או להיעזר בצוות מילב חייגו 04-8620437