הרצאות מוקלטות לגמלאים בחינם

1-30/7/2021

הרצאות וסדנאות זום חינם לגמלאים, הגיל השלישי וגיל הזהב - צפייה ישירה!

ריכזנו עבורכם כאן מבחר הרצאות זום וסדנאות וידאו אונליין חינם במיוחד לגמלאים, בני הגיל השלישי וגיל הזהב, במגוון נושאים מרתקים.

* מוזמנים גם להצטרף למגוון ההרצאות והסדנאות הפרונטליות שלנו המתקיימות במועדוני מילב השונים, לחצו כאן ללו"ז >>

ההרצאות המקוונות האחרונות בימי הקורונה שעלו לאתר ולערוץ היוטיוב שלנו:

תופעת הכתות בישראל / מרצה: ד"ר גבי זהר

"תופעת הכתות בישראל: מרינה שני ועד גואל רצון", הרצאה של ד"ר גבי זהר, עו"ס קליני, מטפל בנפגעי כתות וחוקר התופעה (ההרצאה מתאריך 22/2/21)

מדינת ישראל כמובילה בטכנולוגיה עלית וביזמות / מרצה: רפי נוה

"מדינת ישראל כמובילה בטכנולוגיה עלית וביזמות", הרצאה של רפי נווה, חוקר בכיר במוסד, נאמן בטכניון - ההרצאה הועברה בתאריך 17/2/21.
 

מרוקו - ריחות, טעמים וצבעים / מרצה: איציק יוסף

"מרוקו: ריחות, טעמים וצבעים" הרצאה של איציק יוסף, מדריך טיולים - ההרצאה הועברה בתאריך 3/2/21 במסגרת מיזם מילב אונליין.
 

שיפוץ הבית בגיל השלישי החדש / מרצה: עירית נווה

"איך עושים רמונט ונשארים בחיים?" על שיפוץ הבית בגיל השלישי החדש - הרצאה של עירית נווה, מעצבת פנים לגיל השלישי (הרצאה מתאריך 1/2/21).
 

אוסטאופורוזיס - מניעה, שברים וטיפול / ד"ר אורן בן-לולו

"אוסטאופורוזיס (Osteoporosis): מניעה, שברים וטיפול" הרצאה של ד"ר אורן בן-לולו, מנהל המחלקה האורתופדית, המרכז הרפואי "בני ציון" - 18/1/21.
 

"אצא לי אל יער בן-שמן" / מרצה" דרור ויצמן

"טיול מזומזם" ליער בן-שמן עם דרור וייצמן, מדריך טיולים במילב - ההרצאה התקיימה בתאריך 3/1/21 במסגרת מיזם "מילב אונליין".
 

שנאת ישראל לדורותיה: מקורותיה וביטוייה / פרופ' סופיה מנשה

"שנאת ישראל לדורותיה: מקורותיה וביטויה", הרצאה מיוחדת של פרופסור סופיה מנשה - ההרצאה הועברה במסגרת מילב אונליין בתאריך 9/12/20.
 

פרויקט הגרעין של איראן בראי המחקר / ד"ר אסף רגב

"פרויקט הגרעין של איראן בראי המחקר", הרצאה של ד"ר אסף רגב, חוקר אסלאם ומזרח תיכון (ההרצאה הועברה במסגרת מילב אונליין בתאריך 8/12/20).
 

"טיול ביער השחור וסביבותיו" / יוסי מחלב

טיול ביער השחור וסביבותיו: הלב הירוק של אירופה, בהנחיית יוסי מחלב - ההרצאה הועברה במסגרת "מילב אונליין" בתאריך 26/11/20.
 

בעיות במפרקי הירך, הברך והחלפת מפרקים / ד"ר אורן בן-לולו

הרצאה מיוחדת של ד"ר אורן בן-לולו, מנהל המחלקה האורטופדית במרכז הרפואי "בני ציון" - ההרצאה הועברה במסגרת "מילב אונליין" בתאריך 25/11/20.
 

סיור מהכורסא: מוזיאון הרמיטז', סנט-פטרסבורג / אמי שקדי

"סיור מהכורסא" עם אמי שקדי במוזיאון הרמיטז' (Эрмитаж), סנט-פטרסבורג, רוסיה - ההרצאה הועברה בתאריך 22.11.20 במסגרת מיזם "מילב-אונליין".
 

סיפורה של החללית בראשית / אלון שמואלי

"סיפורה של בראשית": החללית הישראלית הראשונה לירח, מחזון ועד לביצוע - הרצאה של אלון שמואלי, מהנדס תוכנה, חובב חלל ומרצה בעמותת SpaceIL (ההרצאה הועברה במסגרת מיזם מילב אונליין בתאריך 12.11.20)
 

המדרגות והגנים שבעיר חיפה / מרצה: דרור ויצמן

"טיול מזומזם" אל המדרגות והגנים שבעיר חיפה, עם דרור וייצמן, מדריך טיולים במילב (הרצאה מתאריך 8.11.20 במסגרת מיזם "מילב-אונליין").
 

"זה לא בשמיים" / מרצה: אביב קורנמן

על חשיבות גיבוי הטלפון הנייד והמחשב שלנו בענן, בהרצאה מיוחדת של אביב קורנמן, מדריך מחשבים, במסגרת מיזם מילב אונליין בתאריך 5/11/20.
 

החצר האחורית של מומבאי / מרצה: מלכה אירני

"החצר האחורית של מומבאי" (הודו), הרצאה של מלכה אירני, מדריכת טיולים ומגשרת תרבותית, תושבת מומבאי - במסגרת "מילב אונליין" מתאריך 20/10/20.
 

מבודהה ועד פרויד - מסע פילוסופי אל תוך הנפש / מרצה: דני ליבר

"מבודהה ועד פרויד: מסע פילוסופי אל תוך הנפש" עם דני ליבר, עיתונאי ומרצה לפילוסופיה - ההרצאה הועברה במסגרת "מילב אונליין" בתאריך 21/10/20.
 

"טיול מזומזם" בין תל אביב לניו-יורק / מרצה: דרור ויצמן

טיול וירטואלי אל העיר שצמחה מן החולות ונושקת לשחקים עם דרור וייצמן, מדריך טיולים במילב - ההרצאה התקיימה בתאריך 11/10/20.
 

"שייט על נהר הריין" / הרצאה אונליין של ד"ר גבי זהר

על הריין הגבול "הנדיב" והנהר החשוב ביותר באירופה, בהרצאה מיוחדת של ד"ר גבי זהר, מדריך טיולים - ההרצאה התקיימה בתאריך 6/10/20.
 
 

"מקומות ואתרים בארץ הקשורים לחג סוכות"/ דרור ויצמן

"טיול מזומזם"בעקבות מקומות ואתרים ברחבי הארץ הקשורים לחג סוכות, עם דרור וייצמן, מדריך טיולים במילב - ההרצאה התקיימה בתאריך 4/10/20.
 

גלישה בטוחה ברשת האינטרנט / שרונה תרשיש

הרצאה בנושא גלישה בטוחה ברשת והעצמה בנקאית דיגיטלית לאזרחים ותיקים, עם שרונה תרשיש מנהלת "פועלים לעצמאות דיגיטלית" - ההרצאה הועברה במסגרת מילב אונליין בתאריך 13/9/20.
 

אתרים שימושיים ואמינים לגלישה באינטרנט / ד"ר תמר ישראלי

"מחט בערימת שחת: אתרים שימושיים ואמינים לגלישה באינטרנט", הרצאה מיוחדת של ד"ר תמר ישראלי, מומחית במערכות מידע - ההרצאה הועברה במסגרת מיזם "מילב אונליין" בתאריך 8/9/20 (לצפייה במצגת ובאתרים המרכזיים שצויינו בהרצאה, לחצו כאן).
 

"ארכיטקטורה של בתי כנסת באירופה וארצות הברית" / הרצאה של אמי שקדי

ארכיטקטורה ניאו-מורית של בתי הכנסת המפורסמים באירופה ובארצות הברית - הרצאה מקוונת של אמי שקדי, מרצה לאמנות, היסטוריה ותרבות, במסגרת מיזם "מילב אונליין" בתאריך 6/9/20.
 

"צמחי מרפא ותזונה לגיל השלישי" / הרצאה של אבי ציטרשפילר

על תזונה וצמחי מרפא מותאמים לגיל המבוגר בהרצאת זום מיוחדת של אבי ציטרשפילר, הרבליסט קליני ובעל חוות "דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית - ההרצאה הועברה במסגרת מיזם "מילב אונליין" בתאריך 12/8/20. ועכשיו, הטבות מיוחדות לחברי מילב לרכישה באתר derech-hatavlinim.co.il 
* הנחה של 10% לקנייה אונליין עם קוד קופון 211096
** משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 150 ש"ח עם קוד קופון 010203

הסכם הגרעין עם איראן: חסרונותיו ולמי הוא טוב? / מרצה: ד"ר אפרים כהנא

"הסכם הגרעין עם אירן: חסרונותיו ולמי הוא טוב?", הרצאת זום של ד"ר אפרים כהנא, לשעבר ראש המחלקה למדעי המדינה והתכנית לביטחון לאומי באקדמית גליל מערבי - ההרצאה הועברה במסגרת מיזם מילב אונליין בתאריך 6/8/20
 

זנזיבר: האי המכושף / הרצאה של דרור בורכוב

"זנזיבר: האי המכושף" הרצאה של דרור בורכוב, מדריך טיולים - ההרצאה הועברה במסגרת מיזם מילב אונליין בתאריך 4/8/20.
 

מעמד האישה בחברה הבדואית / הרצאה של אילהאם אלכמאת

"מעמד האישה בחברה הבדואית", הרצאה מיוחדת של אילהאם אלכמאת, מדריכת סיורים ותושבת רהט, במסגרת מיזם מילב אונליין 29/7/20.

"סוף עונת הדובדבנים" / הרצאה של דרור ויצמן

סוף עונת הדובדבנים, טיול "מזומזם" אל אתרי גידול דובדבנים עם דרור וייצמן, מדריך טיולים במילב - במסגרת מיזם מילב אונליין 26/7/20.
 

בריאות הנפש בגיל השלישי והשלכות משבר הקורונה לבריאות הנפשית / ד"ר דלוז'ין טטיאנה

"בריאות הנפש בגיל השלישי והשלכות משבר הקורונה לבריאות הנפשית" הרצאה של ד"ר דלוז'ין טטיאנה, מומחית בפסיכיאטריה, מנהלת מערך בריאות הנפש בשירותי בריאות "כללית", מחוז חיפה וגליל מערבי - ההרצאה הועברה במסגרת מיזם מילב אונליין בתאריך 22/7/20.

מאחורי הקלעים של העבודה העיתונאית בעידן הפייק-ניוז / אחיה ראב"ד

"מאחורי הקלעים של העבודה העיתונאית בעידן הפייק ניוז: סיפורים על אירועים באזור הצפון" הרצאה של אחיה ראב"ד, כתב YNET בצפון, בתאריך 20/7/20

"חיזוק הגוף בימי הקורונה" / מרצה: אבי ציטרשפילר

חיזוק הגוף בימי קורונה עם אבי ציטרשפילר, הרבליסט קליני, חקלאי ובעל חוות "דרך התבלינים" - ההרצאה הועברה במסגרת "מילב אונליין" בתאריך 13/7/20.

"לא על הלחם לבדו" / סדרת מתכונים של יוליה מחלין 

מצגת עם מתכונים מיוחדים של הדיאטנית הקלינית יוליה מחלין, מתוך ההרצאה "לא על הלחם לבדו: סוגי לחמים וכיצד לבחור לחם בריא?" שהועברה במסגרת מיזם "מילב אונליין" בתאריך 8/7/20 - לחצו כאן לצפייה במצגת.

"פנינת הבלקן: בולגריה שלא הכרתם" / הרצאת זום עם אמי שקדי

בולגריה, פנינת הבלקן, מזווית אישית, הרצאת זום מיוחדת של אמי שקדי, מרצה לאמנות, היסטוריה ותרבות, במסגרת "מילב אונליין"בתאריך 6/7/20

בין גמלים למגדלים: נסיכויות המפרץ הפרסי והערבי / של ד"ר אסף רגב

"בין גמלים למגדלים: נסיכויות המפרץ הפרסי והערבי" הרצאת זום של ד"ר אסף רגב, חוקר איסלאם והמזרח התיכון - במסגרת "מילב אונליין"בתאריך 1/7/20

"הכפתור הסודי לשליטה עצמית" / הרצאת זום של אנה מרמילב

"הפתור הסודי לשליטה עצמית", הרצאת מיוחדת המבוססת על מדעי כוח הרצון, עם אנה מרמילב, מומחית ליצירת מוטיבציה לשינוי הגרלים - ההרצאה הועברה במסגרת מיזם "מילב אונליין"בתאריך 30/6/20

"סיפורי הפיאצות והמזרקות של רומא" / הרצאת זום עם אמי שקדי

סיפורי הפיאצות והמזרקות של העיר רומא, בהרצאת מיוחדת של אמי שקדי, מרצה לאמנות, היסטוריה ותרבות, במסגרת "מילב אונליין"בתאריך 23/6/20

מלחמת ששת הימים - הקרב על תל-עזזיאת / מרצה: ד"ר צבי חטקביץ 

"מלחמת ששת הימים: הקרב על תל-עזזיאת" הרצאה מיוחדת של ד"ר צבי חטקביץ, במסגרת מיזם "מילב אונליין"בתאריך 22/6/20